Objednej produkty nad 2.000,- a vyber si jakékoliv brazilky či brazilky tanga jako DÁREK 🎁 do neděle 22.5.
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Dodací podmínky

DODACÍ PODMÍNKY:

Většina zboží, které nabízíme, je skladem anebo je pro Vás ušijeme za 7 až 17 pracovních dní.

Zboží se zpravidla odesílá max. do 17 pracovnich dní (pro produkty šité na míru a max. do 3 pracovních dní pro produkty skladem) od přijetí platby na náš účet a to s využitím služeb České pošty a Zásilkovna.cz.

O odeslání Vaší zásilky budete informováni e-mailem.

Zásilka Vám bude doručena na Vámi uvedenou adresu v objednávce či výdejnu Zásilkovny.

Způsob platby:

  • platbu akceptujeme předem na náš účet (platba musí být v rámci závazné objednávky připsána max. do 3 pracovních dnů. Při platbě vždy uveďte číslo objednávky jako Variabilní Symbol),
  • prostřednictvím platební brány GoPay

V případě, že platba na náš účet nedorazí, bude objednávka automaticky zrušena.

Číslo účtu: 2301172876/2010 Fio banka

 

VÝMĚNA/VRÁCENÍ: 

Pokud Vám objednané zboží nesedí, můžete ho vyměnit či vrátit (vyjma kalhotek, body straps a podv. pásků). Zboží Vám bezplatně zašleme v jiné velikosti, typu anebo vrátíme peníze. 

Samozřejmě však dodržujte lhůtu 14-ti dnů (nejpozději 14. den musí být zboží na naší adrese).

O výměně či vrácení nás nejdříve kontaktujte e-mailem či telefonicky, děkujeme!

 

REKLAMACE: 

Při reklamaci, prosím, zašlete na naše sídlo (Vinohradská 30/75,  Praha 2, 120 00) produkt s kupním dokladem a uvedením vady, poté na váš e-mail do 14-ti dnů odešleme rozhodnutí o reklamaci.

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě.

Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

RUČNĚ UŠITO V ČR

Copyright 2015 - 2022 MayoBell
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz