Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

❣️ZAPOJ SE DO LEDNOVÉ LOSOVAČKY❣️ 

Začátkem roku vyberu TŘI z vás, kteří nakoupili v průběhu září - prosince a výši objednávky vrátím v poukazu ♥️ 
Stačí objednat nad 2.000,- a automaticky se zařadíš do losováni 🎁

Dodací podmínky

DODACÍ PODMÍNKY:

Většina zboží, které nabízíme, pro Vás ušijeme do 14ti dní.

Zboží se zpravidla odesílá max. do 21 pracovnich dní od přijetí platby na náš účet a to s využitím služeb České pošty a Zásilkovna.cz.

O odeslání Vaší zásilky budete informováni e-mailem.

Zásilka Vám bude doručena na Vámi uvedenou adresu v objednávce.

Způsob platby:

  • platbu akceptujeme předem na náš účet. Platba musí být v rámci závazné objednávky připsána max. do 3 pracovních dnů. Při platbě vždy uveďte číslo objednávky jako Variabilní Symbol.
  • při využití služeb Zásilkovna.cz je možné platit na dobírku.

V případě, že platba na náš účet nedorazí, bude objednávka automaticky zrušena.

Číslo účtu: 2301172876/2010 Fio banka

 

VÝMĚNA/VRÁCENÍ: 

Pokud Vám objednané zboží nesedí, můžete ho vyměnit či vrátit (vyjma kalhotek).  Zboží Vám bezplatně zašleme v jiné velikosti anebo vrátíme peníze. 

Samozřejmě však dodržujte lhůtu 14-ti dnů (nejpozději 14. den musí být balíček na naší adrese).

O výměně či vrácení nás nejdříve kontaktujte e-mailem či telefonicky, děkujeme!

 

REKLAMACE: 

Při reklamaci, prosím, zašlete na naše sídlo (Vinohradská 30/75,  Praha 2, 120 00) produkt s kupním dokladem a uvedením vady, poté na váš e-mail do 14-ti dnů odešleme rozhodnutí o reklamaci.

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě.

Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

2020 ® MayoBell, všechna práva vyhrazena

 

RUČNĚ UŠITO V ČR

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.